EXKLUZIVNÍ KNIHOMOLSKÁ KÁVOVÁ EDICE PRÁVĚ TEĎ SE SLEVOU

Strategické řízení podniku

EAN:9788024740089
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
269 Kč
229 Kč
269 Kč
229 Kč
Anotace

Kvalitní podniková strategie, která je současně dobře zvládnuta, je základem úspěchu podniku a vede k dosažení dlouhodobější konkurenční výhody. Tato kniha představuje hlavní přístupy k dosahování konkurenční výhody a staví je kriticky do kontextu současného globálního prostředí a hyperkonkurence. Ukazuje, jak úspěšné podniky tyto přístupy využívají, řeší problémy manažerů se strategickým rozhodováním a zabývá se faktory, které při tom musí vzít v úvahu. Současně se publikace věnuje problémům spojeným s realizací strategie, především v oblastech podnikové kultury, interní komunikace a řízení změny.

Kniha je určena manažerům v podnikové i veřejné sféře a jejím cílem je inspirovat je a ukázat širší souvislosti strategického rozhodování. Pedagogům a studentům ekonomických fakult vysokých škol pak kniha rozšíří jejich pohled na strategické řízení o další souvislosti a aplikace v podnikové praxi.

Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Roman Zuzák
Značka GRADA
V prodeji od 28.11.2011
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.0 x 24.0 x 1.2 cm
Hmotnost 0.48 kg
Počet stran 208
ISBN 978-80-247-4008-9
EAN 9788024740089
Interní kód 0122779
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy