Tip na dárek: KÁVOVÁ EDICE PRO KNIHOMOLY – sleva 20 % jen do 22.11.

Strategie modrého oceánu

Pevná s přebalem lesklá
EAN:9788072612956
Umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry
Značka: Management Press

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
459 Kč
376 Kč
459 Kč
376 Kč
Anotace
NEBOJUJTE S KONKURENTY – VYŘAĎTE JE ZE HRY Ve snaze o dosažení udržitelného a ziskového růstu se firmy tradičně pouštějí do neúprosných konkurenčních střetů – do přímé konfrontace s konkurenty. Bojují o dosažení konkurenční výhody, svádějí bitvy o tržní podíl, usilují o to, aby vynikly, aby se něčím odlišily od svých konkurentů. Výsledkem takového přístupu jsou v dnešních podmínkách, kdy jednotlivá odvětví jsou doslova přeplněna konkurenty a kdy jejich nabídka vysoko převyšuje poptávku, „rudé oceány“, v jejich krvavých vodách mezi sebou tito soupeři zápasí o neustále se zmenšující ziskový potenciál.

Kniha W. Chana Kima a Renée Mauborgneové vystavuje pochybám vše, co bylo až dosud považováno za předpoklad strategického úspěchu. Tvrdí, že ačkoli většina firem se vrhá do „rudých oceánů“ líté konkurence, pravděpodobnost, že by jim taková strategie mohla zajistit budoucí ziskový růst, je dnes stále menší a menší. Ačkoli autoři vycházejí z důkladného studia více než 150 „strategických tahů“, k nimž došlo během více než sta let ve třiceti odvětvích. Dokazují, že základem úspěchu vůdčích firem zítřka nebudou vítězné střety s konkurenty, ale vytváření „modrých oceánů“ svrchovaného tržního prostoru zralého pro další růst.

Informace o sortimentu
Podnázev Umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry
Název v originále Blue Ocean Strategy
Druh sortimentu Kniha
Autor W. Chan Kim, Renée Mauborgne
Značka Management Press
V prodeji od 03.10.2015
Rok vydání 2015
Pořadí vydání 2. vydání
Rozměry 17.4 x 24.4 x 2.2 cm
Hmotnost 0.62 kg
Vazba Pevná s přebalem lesklá
Počet stran 284
ISBN 978-80-7261-295-6
EAN 9788072612956
Interní kód 0194537
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy