VELKÁ PODZIMNÍ SOUTĚŽ nejen o zájezd za 10 000 Kč

UKONČENO - Užijte si svátek sv. Valentýna - dárek ke každému nákupu

archiv revue
Dárek ke každému nákupu na www.KNIHCENTRUM.cz ke svátku zamilovaných.
UKONČENO

* * * * * * * * * * * *



Valentýn na www.KNIHCENTRUM.cz

Svátek sv. Valentýna se slaví jako svátek lásky. Zamilované páry si kupují navzájem dárky, nejčastěji ve formě srdíček, restaurace přijímají rezervace na romantické večeře, někteří z nás volí variantu soukromé wellness a sauny, jiní připraví svému protějšku romantickou večeři doma při svíčkách a někteří tento den lásky stráví s knihou u krbu… Ale víte, jak vůbec den sv. Valentýna vznikl a proč ho lidé slaví?

Některé zdroje uvádí, že den sv. Valentýna se slaví kvůli knězi Valentinovi, který oddával mladé páry i přes zákaz vládce Říma. Ten se obával, že mladí muži, resp. vojáci, by nechtěli po svatbě jít do války, tudíž vydal nařízení o zákazu svateb a zásnub vojáků. Kněz byl odhalen a dne 14. února popraven.

Další z důvodů, proč se tento svátek slaví je historie svátku, která sahá až do Starého Říma.  Dříve se totiž slavil jako den Lupercalia. V předvečer tohoto svátku ženy házely do vázy lístky se svým jménem. Následující den si muži losovali svou vyvolenou, a tu, kterou jim osud přiřkl, si pak museli do roka a do dne vzít.

A nakonec nemůže chybět Amerika. Říká se, že jistý americký výrobce přání hledal nový produkt na trh, jelikož potřeboval oslovit nové zákazníky, a napadlo ho, že svátek lásky obnoví. Jestli vycházel z legendy o sv. Valentinovi nebo o svátku Lupercalia, to nevíme jistě, ale můžeme říct, že obnova svátku se mu vydařila a v roce 1909 (uběhly asi 2 roky od obnovení svátku) si již mohl mnout ruce, protože tržby firmy se neskutečně zvýšily.

Ať již máte rádi tento svátek zamilovaných, anebo jste odpůrci a slavíte raději 1. máj jako lásky čas, máme pro vás přichystaný slevový poukaz do obchodu s českým spodním prádlem.

Pokud nakoupíte na e-shopu www.KNIHCENTRUM.cz od 6. 2. – 9. 2. 2017 do 8:00 hod., obdržíte v notifikačním e-mailu o potvrzení objednávky z e-shopu www.KNIHCENTRUM.cz slevový poukaz do obchodu LINIA. Tato marketingová akce se řídí podmínkami, které naleznete níže.

POUKAZY VĚNOVAL E-SHOP WWW.LINIA.CZ. Děkujeme.

České spodní prádlo LiniaSpodní prádlo LINIA pro každou ženu
Preferujete české spodní Spodní prádlo LINIA pro každou ženuprádlo? Pak jste na správné adrese. Dámské spodní prádlo vyrábí firma Linia, která je tradiční českou značkou. Firma byla založena roku 1993, její výrobky se během let staly stále oblíbenější a žádanější. Díky tomu jsme vybudovali profesionální tým, který klade důraz nejen na použití kvalitních materiálů, ale i na propracovanost střihů a jednotlivých detailů. Specializujeme se především na funkční spodní prádlo. Naším cílem je, aby se zákazník cítil spokojený po celý den. Svým sortimentem uspokojíme i ženy plnějších tvarů, které mají mnohdy problém vhodné spodní prádlo sehnat. V nabídce naleznete podprsenky klasických střihů bez kostic, s kosticemi, push-up podprsenky, mateřské, sportovní kolekci Paula obsahující Tactel, kalhotky, dámské body, leginy, košilky, topy, plavky a samozřejmě doplňky dámského spodního prádla.


Pravidla a podmínky marketingové akce:


1.ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. KNIHCENTRUM.CZ s. r. o., se sídlem Smetanovo náměstí 222/8, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava, IČ: 27854507, zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 31781 (dále jen organizátor), organizuje v termínu od 6. 2. 2017 do 9. 2. 2017 do 8:00 hod. marketingovou akci pod názvem „Užijte si svátek sv. Valentýna" (dále jen marketingová akce) a tímto stanoví pravidla a podmínky marketingové akce, které jsou k dispozici na této internetové stránce:

www.knihcentrum.cz/uzijte-si-svatek-sv-valentyna-darek-ke-kazdemu-nakupu

2. ZÁKLADNÍ PODMÍNKY MARKETINGOVÉ AKCE

2.1. Pokud v období od 6. 2. 2017 do 9. 2. 2017 v 8:00 hod. zákazník fyzické osoby starší 18 let s trvalým pobytem na území České republiky nakoupí v internetovém knihkupectví www.KNIHCENTRUM.cz, může dostat slevový poukaz na nákup spodního prádla v internetovém obchodu LINIA www.linia.cz (dále jen poukaz). Pro jednu objednávku dle pravidel marketingové akce a zároveň dle obchodních podmínek e-shopu www.KNIHCENTRUM.cz, je možné získat pouze jeden poukaz.

2.2. Tato marketingová akce platí pro objednávky, kterým bude v daném období zaslán notifikační e-mail o potvrzení objednávky z www.KNIHCENTRUM.cz a zároveň na objednávky s dodací adresou, která je na území České republiky. Notifikační e-mail o potvrzení objednávky bude zaslán na e-mailovou adresu, která byla uvedena v objednávce. 

2.3. Výše slevy na poukazu je 15 % na nákup na www.linia.cz. Poukaz je platný do 22. 2. 2017, je platný pouze do e-shopu www.linia.cz a řídí se tímto způsobem uplatnění:

Vyberte z nabídky prádla na www.linia.cz a vložte jej do košíku.
V sekci „košík“ vložte kód, který vám bude přidělen v notifikačním e-mailu o potvrzení objednávky z www.KNIHCENTRUM.cz , do políčka SLEVOVÝ KÓD a klikněte na uplatnit.
Po oznámení o úspěšností zadání klikněte na objednat a dokončete objednávku standardním způsobem.

Výše slevy se zobrazí v části „shrnutí objednávky“.

Slevový kód nelze kombinovat s jinými akcemi na www.linia.cz

2.4. Zákazník má nárok vrátit poukaz, ale veškeré náklady spojené s vrácením poukazu hradí daný zákazník. Pro vrácení poukazu používejte e-mailovou adresu uvedenou v kontaktech na www.knihcentrum.cz.

2.5. Tato marketingová akce běží zároveň s obchodními podmínkami www.KNIHCENTRUM.cz

3. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

3.1. Organizátor není zodpovědný za technické či programové chyby a omyly vzniklé během registrace a řízení marketingové akce.

3.2. Organizátor si vyhrazuje právo na změnu pravidel, délku trvání, jakož i na zrušení marketingové akce jednostranně a z jakéhokoliv důvodu.

3.3. Organizátor má právo jednostranně vyřadit zákazníka a jeho objednávku z marketingové akce v případě podezření z porušení pravidel marketingové akce nebo použití neregulérních postupů. V případě vyloučení zákazníka z marketingové akce nemá takový zákazník právo na poukaz a na úhradu nákladů, škody, které by mu mohly vzniknout.

3.4. Organizátor marketingové akce není zodpovědný za škody na majetku, na lidech, na věcech, dále za zdravotní újmy způsobené použitím poukazu.

3.5. Organizátor marketingové akce není zodpovědný za veškerou správnost poukazu. Všechny dotazy, připomínky, způsob uplatnění, nefunkčnost a vše ostatní, co se týká poukazu a způsobu nákupu na www.linia.cz, zákazník musí řešit výhradně s e-shopem www.LINIA.cz a řídit se jeho platnými obchodními podmínkami.

3.6. Zákazníci vyslovují svůj úplný a bezpodmínečný souhlas s těmito pravidly a zároveň berou na vědomí, že na získání poukazu nevzniká právní nárok, nelze jej vyměnit za peníze, poukaz je neměnný a nevratný, ani není možné ho nahradit jiným dárkem a/nebo poukázkou a zároveň není určen k dalšímu prodeji. Pokud zákazník vrátí zakoupené zboží z www.KNIHCENTRUM.cz, nesmí poukaz použít.

3.7.Tyto podmínky nejsou závaznou nabídkou ani veřejnou nabídkou k uzavření smlouvy.

3.8. Organizátor nenese žádnou odpovědnost za rychlost ani přenos dat prostřednictvím sítě Internet a prohlašuje, že není odpovědný za chyby způsobené při přenosu elektronických zpráv.

3.9. Tato pravidla marketingové akce nabývají účinnost dnem jejich vyhlášení.

V Ostravě dne 6. 2. 2017
Nenechte si uniknout zajímavé články!
Informace o nových článcích, soutěžích, knihách a akcích Vám rádi pošleme e-mailem.
Související produkty
Čeština
Grey
Čeština

Grey

4.6 5
376
Vyprodáno

Cizinka (1.)

4.4 13
od 339
Líbí se Vám tento článek? Sdílejte jej s přáteli.

Nejnovější články

Celý rok s námi soutěžíte především o knihy, ale tentokrát můžete vyhrát něco jiného. V naší VELKÉ PODZIMNÍ SOUTĚŽI, která potrvá od 4. 11. do 17. 11. 2024, se máte na co těšit. Ceny jsou opravdu lákavé! Vyhrát můžete poukaz na zájezd v hodnotě 10 000 Kč od radynacestu.cz a balíčky s atraktivními cenami.
Emotivní a hluboký rozhovor, který drží Zuzana Burešová pevně ve svých rukou.
S příchodem nového roku se mnoho lidí zamýšlí nad tím, jak efektivněji organizovat svůj čas a úkoly. Diáře se stávají oblíbeným nástrojem, který nám pomáhá udržet přehled o každodenních povinnostech, cílech a plánech.