Volební kampaně 2013

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788074850264

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
299 Kč
245 Kč
299 Kč
245 Kč
Anotace

Publikace Volební kampaně 2013 je první českou knihou, která nahlíží a rozebírá kampaně z marketingového hlediska. Jejími autory jsou členové Institutu politického marketingu (a další spolupracující autoři) s praktickými zkušenostmi z českých i amerických kampaní. Je založena na rozhovorech s devíti volebními manažery, čtvrt roku monitoringu médií a sociálních sítí a dalších datech (např. o útratách stran za kampaně od společnosti Admosphere).

Kniha by neměla chybět v knihovničce žádného kandidáta, politického marketéra či volebního manažera. Pro pochopení fungování dynamiky kampaní se může hodit také novinářům či studentům politologie a příbuzných sociálněvědních oborů.

Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Marcela Králiková, Pavel Šíma
Značka Barrister a Principal
V prodeji od 03.09.2014
Rok vydání 2014
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 16.2 x 23.0 x 2.0 cm
Hmotnost 0.57 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 238
ISBN 978-80-7485-026-4
EAN 9788074850264
Interní kód 0172785
Produktový manažer Tereza Wawreczková (tereza.wawreczkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy