Voliči, strany a negativní kampaň

Série: Studie
Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788074191589
Politická komunikace v České republice
Značka: Slon

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
320 Kč
262 Kč
320 Kč
262 Kč
Anotace

O vlivu politické komunikace na volební chování, popřípadě voličské preference, toho stále víme velmi málo. Autorka se pokouší zaplnit mezeru v této oblasti a přináší více porozumění pro fungování politické komunikace v českých volbách. Kniha se soustředí zejména na působení negativní reklamy, jež byla jedním z komunikačních formátů, který k nám byl importován z amerického prostředí a znamenal počátek procesu amerikanizace volebních kampaní, tzn. jejich modernizace a profesionalizace.

V knize lze najít odpovědi na otázky:

Jak funguje politická komunikace v České republice a čím se odlišuje od komunikačních systémů tradičních západních demokracií? Dokáže zákonná regulace usměrňovat podobu volebních kampaní? Jak u nás politické strany využívají negativní reklamu? Může negativní reklama ovlivňovat volební účast, zapojení občanů do politiky apod.?

Snahou autorky je přitom nepopisovat vybrané téma izolovaně, ale zabývat se jím v širším systémovém a politicko-společenském kontextu.

Informace o sortimentu
Podnázev Politická komunikace v České republice
Druh sortimentu Kniha
Autor Eva Lebedová
Značka Slon
V prodeji od 19.11.2014
Rok vydání 2014
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 15.3 x 23.2 x 1.7 cm
Hmotnost 0.37 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 264
Edice Studie
ISBN 978-80-7419-158-9
EAN 9788074191589
Interní kód 0180583
Produktový manažer Tereza Wawreczková (tereza.wawreczkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy