DOPRAVA ZDARMA se slevovým kódem DOPRAVA100 nad 299 Kč do konce roku

Vplyv Psychológia presviedčania

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788081092596
Značka: Eastone

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
420 Kč
344 Kč
420 Kč
344 Kč
Anotace
Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov sa od svojho prvého vydania stala klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma populárna psychológia. Autor, svetovo uznávaný odborník, na konkrétnych príkladoch z médií, reklamy, politiky, predajných stratégií známych firiem, či dokonca armády a siekt, dopodrobna rozoberá každú „zbraň vplyvu“ – princíp ovplyvňovania či presviedčania, ktorému máme tendencie pri svojom rozhodovaní podľahnúť alebo mu automaticky prispôsobiť svoje správanie či uvažovanie.
Následne dáva návod na to, ako tieto princípy využiť vo svoj prospech alebo naopak – ako sa voči nim obrniť. Kniha Vplyv sa tak stáva výbornou príručkou nielen pre pracovníkov v oblastiach marketingu, reklamy či obchodu, ale aj pre spotrebiteľov, klientov a zákazníkov. Bola preložená do 26 jazykov a teraz po prvýkrát vychádza aj v slovenčine.
Informace o sortimentu
Název v originále Vplyv Psychológia presviedčania
Druh sortimentu Kniha
Autor Robert B. Cialdini
Značka Eastone
V prodeji od 15.10.2014
Rok vydání 2014
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 15.6 x 22.6 x 2.2 cm
Hmotnost 0.36 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 280
Poslední dotisk 05/2020
ISBN 978-80-8109-259-6
EAN 9788081092596
Interní kód 0174860
Produktový manažer Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy