Tip na dárek: KÁVOVÁ EDICE PRO KNIHOMOLY – sleva 20 % jen do 22.11.

Základy Public Relations

EAN:9788740219739
Značka: NEW ERA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
151 Kč
124 Kč
151 Kč
124 Kč
Anotace
Celé stáročia zostávalo PR iba čiastočne vyvinutým predmetom. Jeho rozvoj bol potlačovaný tými, ktorí mali zlé zámery a zaujímali sa o jeho použitie oba pre svoje postranné motívy. Do príchodu Hubbardovej technológie, ktorá so sebou priniesla objavy o komunikácii a pravej povahe človeka, public relations nebol ucelený predmet, ktorý by bol prospešný spoločnosti a jednotlivcovi. Public relations je technológia. Má svoje vlastné zákony.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor L. Ron Hubbard
Značka NEW ERA
V prodeji od 07.06.2018
Rok vydání 2018
Pořadí vydání 1. vydání
Počet stran 44
EAN 9788740219739
Interní kód 0261860
Produktový manažer Jana Knopová (jana.knopova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy