„Stěžování je jako páchnoucí dech. Všimneme si, když je cítit z úst někomu druhému, ale sami u sebe ho necítíme.“
Stížnosti jsou naším vyjádřením zármutku, bolesti nebo nespokojenosti a jsou v náročných životních situacích oprávněné. Většina lidí si však nestěžuje, protože prožili nějakou těžkou zkoušku. Většina z nás neprožívá takové události příliš často. Žije se nám dobře, a přesto si stále na něco stěžujeme. Na partnera, na vládu, na naše zdraví, na děti, na sousedy a jejich děti, na počasí, psa, práci, lavičku v parku…
Začněte nový rok s 21denní nestěžovací výzvou! Této výzvy se zúčastnilo již přes 11 milionů lidí.
Z čeho se 21denní nestěžovací výzva KNIHCENTRUM.CZ skládá?
1. Kupte si knihu Svět bez stížností na www.KNIHCENTRUM.cz.
POZOR!!! Pokud zakoupíte 2 KS KNIH SVĚT BEZ STÍŽNOSTÍ, dostanete KNIHU POTRAVA PRO DUŠI ZDARMA. Platí do rozdání zásob, maximálně do 31. 1. 2018.*
2. Zkuste si nestěžovat 21 dní v kuse podle návodů, které naleznete v knize Svět bez stížností.
3. Napište nám do tohoto příspěvku na Facebooku KNIHCENTRUM.CZ číslo objednávky, a jaké máte pocity, když jste si alespoň 2 dny nestěžovali.
Příspěvek naleznete ZDE.
4. Dne 31. 1. 2018 vylosujeme z příspěvků jednoho z vás, který získá balík 5 ks knih.
Vítězkou se stává paní Marie Heraltová.
(Business etiketa a komunikace od Ladislava Špačka, Život je jinde + Kniha smíchu a zapomnění od Milana Kundery, Kouzlo sebeuskutečnění od Mathiase Junga, Bytosti přírody a léčení Země od Margot Ruis)
Recenzi na knihu Svět bez stížností naleznete ZDE.
Videorozhovor s autorem knihy naleznete ZDE.
Co byste ještě měli vědět:
Vlastní nářky nám připadají oprávněné
Jen málokdo si uvědomuje, jak často si stěžuje. Slova, která nám vycházejí z úst, nepokládáme za stížnosti, necítíme v ústech jejich pachuť a přece právě díky svým vlastním stížnostem a steskům se okrádáme o to nejcennější – štěstí a radost ze života.
Opakováním situaci potvrzujeme
Stížnost je energetické vyjádření, které se zaměřuje na daný problém, a nikoli na jeho řešení. Opakováním posilujeme, přitahujeme, aby se vám to samé stalo znovu. Ocitneme se v jakési smyčce. Vede od sýčkování a stěžování si k negativní zkušenosti a od ní zase zpět. Stálým potvrzováním ji upevňujeme, až se z ní stane zvyk, který budeme s námahou odbourávat.
Nové chování lze natrénovat
Změna je možná. Žijeme sice v řetězech našich zvyků, ale máme od nich klíč. Stačí, když se rozhodneme pro změnu a budeme svoje nové chování trénovat. Starý nevyhovující zvyk nahradíme jiným. Stačí si nepostěžovat dvacet jedna dní a naše realita se zcela změní.
Co si přivoláváte Vy?
Vesmír se nestará o to, jestli sílu myšlenek využíváme na přivolání lásky, zdraví, štěstí, hojnosti a míru, nebo jestli k sobě pozveme bolest, utrpení, starosti, osamělost a chudobu. Naše myšlenky utvářejí naše životy a slova o nich vypovídají.
* Pro jednu vyexpedovanou objednávku dle pravidel marketingové akce a zároveň dle obchodních podmínek e-shopu www.KNIHCENTRUM.cz, je možné získat pouze jeden dárek. Tato marketingová akce se nevztahuje na e-knihy a na objednávky, které budou expedovány až po marketingové akci.
Pravidla a podmínky marketingové akce:
1.ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. KNIHCENTRUM.CZ s. r. o., se sídlem Smetanovo náměstí 222/8, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava, IČ: 27854507, zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 31781 (dále jen organizátor) organizuje v termínu od 11. 1. 2018 od 10:30 do rozdání zásob určeného počtu knihy Potrava pro duši (ICK 0193813), maximálně do 31. 1. 2018, marketingovou akci pod názvem „21denní nestěžovací výzva" (dále jen marketingová akce) a tímto stanoví pravidla a podmínky marketingové akce, které jsou k dispozici na této internetové stránce:
www.knihcentrum.cz/21denni-nestezovaci-vyzva
2. ZÁKLADNÍ PODMÍNKY MARKETINGOVÉ AKCE
2.1. Pokud v období od 11. ledna 2018 od 10:30 do rozdání zásob určeného počtu knihy Potrava pro duši (ICK 0193813) nakoupí 2 knihy Svět bez stížností (ICK 0249128) v internetovém knihkupectví www.KNIHCENTRUM.cz, může dostat 1 ks knihy Potrava pro duši, ICK 0193813, (dále jen dárek). Pro jednu vyexpedovanou objednávku dle pravidel marketingové akce a zároveň dle obchodních podmínek e-shopu www.KNIHCENTRUM.cz, je možné získat pouze jeden dárek. (Příklad: I když zákazník nakoupí více než 2 knihy Svět bez stížností (ICK 0249128), které bude mít v jedné objednávce, náleží mu pouze 1 ks dárku)
2.2. Tato marketingová akce platí pro objednávky od B2C zákazníků, které budeme ihned expedovat v době marketingové akce, přičemž dárek musí být skladem a zároveň se marketingová akce vztahuje na objednávky s dodací adresou, která je na území České republiky.
2.3. Tato marketingová akce se nevztahuje na e-knihy a na objednávky, které budou expedovány až po marketingové akci.
2.4. Celkový počet dárků na marketingovou akci je 970 ks.
2.5. Organizátor marketingové akce není zodpovědný za škody na majetku, na lidech, na věcech, dále za zdravotní újmy způsobené použitím dárku.
2.6. Zákazník má nárok vrátit dárek, ale veškeré náklady spojené s vrácením dárku hradí daný zákazník. Pro vrácení dárků používejte adresu uvedenou v kontaktech na www.knihcentrum.cz/kontakty a na balík pod názvem firmy KNIHCENTRUM.CZ, s. r. o., napište "Vrácení – 21denní nestěžovací výzva". Neplatí v případě poškození dárku. Viz bod 2. 5.
2.7. Zákazník bere na vědomí, že www.KNIHCENTRUM.cz má na skladě určený počet dárků a marketingová akce platí do rozdání zásob dárků.
2.8. Tato marketingová akce běží zároveň s obchodními podmínkami www.KNIHCENTRUM.cz.
2.9. Definování soutěže ve 21denní nestěžovací výzvě
a) Zákazník se do soutěže může zapojit od 11.1. 2017 - 30. 1. 2017 pouze jednou, a to tak, že nakoupí knihu Svět bez stížností na www.KNIHCENTRUM.CZ, napíše nám do tohoto příspěvku na Facebooku číslo objednávky, a jaké má pocity, když si alespoň 2 dny nestěžoval.
Příspěvek naleznete zde:
https://www.facebook.com/KNIHCENTRUM.cz/photos/a.127971767215235.20414.124537070892038/1854224694589925/?type=3&theater
b) Výherce získá 5 ks těchto knih: Business etiketa a komunikace od Ladislava Špačka, Život je jinde + Kniha smíchu a zapomnění od Milana Kundery, Kouzlo sebeuskutečnění od Mathiase Junga, Bytosti přírody a léčení Země od Margot Ruis.
c) Soutěže se mohou zúčastnit všechny fyzické osoby starší 18 let s trvalým pobytem na území České republiky. Ze soutěže jsou vyloučeni zaměstnanci KNIHCENTRUM.CZ s. r. o. a společnosti ve skupině PEMIC a. s., jakož i osoby blízké těmto zaměstnancům dle definice stanovené zákonem č. 40/1964 Sb. v platném znění. Soutěž se řídí platnými zákony České republiky.
d) Cenu získá ten soutěžící, který splní podmínky soutěže a bude vylosován. Losování proběhne 31. 1. 2018. Výherce označíme v příspěvku na Facebooku. Ten se musí ozvat s adresou zaslání výhry do zpráv na Facebooku KNIHCENTRUM.CZ
e) Cena bude výherci zaslána do dvou týdnů po ukončení soutěže.
f) Jakmile soutěžící projeví zájem účastnit se této soutěže dává KNIHCENTRUM.CZ ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, v platném a účinném znění (dále jen „Zákon“), souhlas se zpracováním svých osobních údajů, v rozsahu zejména jméno, příjmení, datum narození, adresa, e-mailová adresa, fotografie a kontaktní telefon za účelem prověření jeho účasti v soutěži a předání výhry. Tento souhlas se zpracováním osobních údajů je dobrovolný. Odvolání souhlasu je účinné okamžikem doručení KNIHCENTRUM.CZ a má za následek vyloučení z další účasti v této soutěži, včetně ztráty nároku na předání ceny, stane-li se tak před jejím převzetím. Účastník má zároveň dle ust. § 12 Zákona právo přístupu k těmto svým osobním údajům a dle ust. § 21 tamtéž právo na vysvětlení, právo je opravit, zablokovat nebo požadovat jejich doplnění či likvidaci.
g) Účastí v této soutěži dává soutěžící souhlas s tím, že jeho jméno, příjmení, kontaktní město, fotografie, adresa, e-mailová adresa a jiné záznamy mohou být použity pro účely propagace KNIHCENTRUM.CZ včetně zasílání obchodních sdělení a KNIHCENTRUM.CZ může zdarma použít veškeré slovní projevy, fotografie a jiné záznamy soutěžícího, které pořídila v souvislosti s pořádáním, vyhodnocením této soutěže a předáním výhry, a to na období 5 let od počátku této soutěží.
h) Organizátor soutěže KNIHCETRUM.CZ není zodpovědný za škody na majetku, na lidech, na věcech, dále za zdravotní újmy způsobené použitím výhry v soutěži.
ch) Organizátor není zodpovědný za technické či programové chyby a omyly vzniklé během registrace a řízení soutěže.
i) Organizátor si vyhrazuje právo na změnu pravidel soutěže, délku trvání, jakož i na zrušení soutěže jednostranně a z jakéhokoliv důvodu.
j) Soutěžící vyslovují svůj úplný a bezpodmínečný souhlas s těmito pravidly a zároveň berou na vědomí, že na získání ceny nevzniká právní nárok. Organizátor má právo jednostranně vyřadit soutěžícího v případě podezření z porušení pravidel soutěže nebo použití neregulérních postupů.
k) Pokud výherce po doručení výhry s touto výhrou nebude souhlasit, může ji zaslat pořadateli na své vlastní náklady.
3. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
3.1. Organizátor není zodpovědný za technické či programové chyby a omyly vzniklé během registrace a řízení marketingové akce.
3.2. Organizátor si vyhrazuje právo na změnu pravidel, délku trvání, jakož i na zrušení marketingové akce jednostranně a z jakéhokoliv důvodu.
3.3. Organizátor má právo jednostranně vyřadit zákazníka a jeho objednávku z marketingové akce v případě podezření z porušení pravidel marketingové akce nebo použití neregulérních postupů. V případě vyloučení zákazníka z marketingové akce nemá takový zákazník právo na dárek, na úhradu nákladů, škody, které by mu mohly vzniknout.
3.4. Zákazníci vyslovují svůj úplný a bezpodmínečný souhlas s těmito pravidly a zároveň berou na vědomí, že na získání dárku nevzniká právní nárok, nelze jej vyměnit za peníze, dárek je neměnný a nevratný, ani není možné ho nahradit jiným dárkem a/nebo poukázkou a zároveň není určen k dalšímu prodeji. Při vrácení zakoupeného zboží, zákazník musí dárek vrátit.
3.5.Tyto podmínky nejsou závaznou nabídkou ani veřejnou nabídkou k uzavření smlouvy.
3.6. Organizátor nenese žádnou odpovědnost za rychlost ani přenos dat prostřednictvím sítě Internet a prohlašuje, že není odpovědný za chyby způsobené při přenosu elektronických zpráv.
3.7. Tato pravidla marketingové akce nabývají účinnost dnem jejich vyhlášení.
V Ostravě dne 11. 1. 2018