E-kniha

Marketing služeb - efektivně a moderně

2., aktualizované a rozšířené vydání
Značka: GRADA

IHNED po uhrazení objednávky si můžete stáhnout e-knihu.

Dostupnost: e-kniha IHNED ke stažení
297 Kč
297 Kč
Anotace
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace.
Informace o sortimentu
Podnázev 2., aktualizované a rozšířené vydání
Druh sortimentu eKniha
Autor Miroslava Vaštíková
Značka GRADA
V prodeji od 24.07.2018
Rok vydání 2014
Pořadí vydání 1. vydání
Počet stran 272
Interní kód 0174466
Produktový manažer Barbora Cigánková (barbora.olsakova@knihcentrum.cz)
Vše o e-knihách
Vývoj ceny