Marketing služeb efektivně a moderně

Série: Manažer
Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788024750378
2., aktualizované a rozšířené vydání
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
349 Kč
297 Kč
349 Kč
297 Kč
Anotace
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům.

Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ.

Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace.

Informace o sortimentu
Podnázev 2., aktualizované a rozšířené vydání
Druh sortimentu Kniha
Autor Miroslava Vaštíková
Značka GRADA
V prodeji od 20.03.2014
Rok vydání 2014
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 16.7 x 23.9 x 1.5 cm
Hmotnost 0.46 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 272
Edice Manažer
ISBN 978-80-247-5037-8
EAN 9788024750378
Interní kód 0164601
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy