RSS
Recenze: Seminář
Na Uhlířské louce má stát supermoderní obchodní centrum. Politici i zaměstnanci stavebního odboru si od něj slibují příliv peněz. Jenomže celé nákupní centrum je jedna velká lež. Má řadu odpůrců, a to i v řadách politiků a úředníků. Někomu obchodní centrum vadí tak moc, že kvůli němu neváhá vraždit. A tak se setkání několika zaměstnanců města promění v krvavý masakr.
Soutěž o 2 výtisky knihy Žena ve mně z limitované edice + záložka a plátěná taška
Žena ve mně je odvážný a neuvěřitelně dojemný příběh o svobodě, slávě, mateřství, přežití, víře a naději. Vyhrajte knihu z limitované edice, která má oproti klasickému vydání například barevnou ořízku, růžovou lacetku, UV parciální lak, která zvýrazní Britney Spears, metalickou barvu na obálce a zejména velkou fotografii Britney. Kniha čeká na 2 výherce!
Potěšte děti dárkem za vysvědčení
Pokud patříte mezi ty, kteří nevědí, čím odměnit svoje děti za vysvědčení, máme právě pro vás pár super tipů.
Beseda: Vladimír Kořen – Řeka zázraků
V pondělí 10. června zavítal do Ostravy vážený host. Konala se zda beseda a autogramiáda s publicistou a moderátorem televizního pořadu Vladimírem Kořenem k jeho nové knize Řeka zázraků. Publikum bylo nadšené.
Léto volá aneb 13 tipů na doslova letní čtení
Už je to tu pomalu zase! Ty dny, kdy slunce pálí, koupaliště lákají návštěvníky a mrazáky se plní zmrzlinou. LÉTO!
Martin Úbl chodí na dlouhé přechody hor už přes 20 let
Zlomem v jeho životě byla chvíle, kdy ho po vysoké škole kamarádi přihlásili do konkurzu na práci v rychlém občerstvení… a kam ho nevybrali ani do prvního kola. V tu chvíli pochopil, že svět je temné a kruté místo a že by chtělo trochu prosvětlit. Tak začal cestovat, o cestování přednášet a posléze i psát knížky. Se svými kamarády vytvořil první dálkový přechod po hranicích republiky – Stezku Českem, která už nalákala a nadchla tisíce lidí.
Recenze: Čtvrté křídlo
Bestsellerová americká autorka Rebecca Yarros se dostala na žebříčky úspěšných a populárních spisovatelů díky fantastickému příběhu s názvem Čtvrté křídlo.
Komiksový život exotických zvířat
Máte doma malého (ale i velkého) čtenáře či čtenářku, kteří milují komiks a rádi se dozvídají nová fakta o více či méně známých a exotických zvířatech? Nebo jimi sami jste? Pak budete zcela jistě nadšeni z nové publikace Divoký život zvířat.
Blanka Malá: „Druhou knihu jsem napsala především díky zpětné vazbě od mých čtenářek.“
Bývalá rozhlasová moderátorka Blanka Malá je hlavní hrdinkou svých knih, v nichž vypráví skutečný a pravdivý příběh. Už tři roky žije svůj italský sen se vším, co k němu patří: křišťálové moře, výhled na Stromboli, báječné jídlo a pohledný Ital Agostino – osudový muž, který s ní plánuje společnou budoucnost i navzdory jejich sedmnáctiletému věkovému rozdílu.
Recenze: Karty kolibříků
Na trhu se objevila spousta překrásných setů vykládacích karet, za kterými ve většině případů stojí nakladatelství Synergie. Sama jsem sice šťastnou majitelkou hned několika párů, v poslední době jsem si ale říkala, že by se šiklo něco nového. Při té příležitosti jsem narazila na Kolibříky, kteří mě přitahovali už od samého začátku. Nádherné ilustrace a harmonicky vyhlížející set karet mne přesvědčil o tom, že právě ony jsou ty pravé.