A teď se na to podíváme z druhé strany – v roli obchodníka jste se jako zaměstnanec nebo podnikatel ocitli právě vy. Nikdy nevíte, s kým přijdete do kontaktu a kdo se může souhrou náhod stát vaším zákazníkem. Když se naučíte jednoduchá pravidla společenské hry, budete nejen ve své kariéře, ale i v rámci osobního života ve velké výhodě. Jak říká odborník na vybrané chování Ladislav Špaček ve své nové knize Etiketa obchodníka: „Klienta neokouzlíte nabídkou, trh je přeplněn nabídkami, ale svou osobností.“ Vědět, co v dané situaci dělat, nám dává osvobozující pocit sebedůvěry.
V praktické příručce jsou pro vás srozumitelně připraveny rady a tipy například k tématům:
- jak sestavit reprezentativní životopis,
- jak zvládnout či vést pracovní pohovor,
- jak získat nové klienty, kteří vás dále doporučí,
- jak ukočírovat významné schůzky,
- jak rozmlouvat s klienty a partnery po telefonu,
- jak dát najevo svou důvěryhodnost,
- základy klasického společenského chování pro univerzální použití.
Na příručce etikety, která je vyladěná podle nejnovějších pracovních trendů, se podílel také uznávaný fotograf Robert Vano, který má za sebou práci pro světové módní časopisy. Text doprovázejí fotografie konkrétních situací, takže si je můžete živě představit.
Ladislav Špaček upozorňuje, že za milionovými výdělky obchodníků stojí řada dalších faktorů, jako ohromná vytrvalost a touha vyhrát, ale přečíst si jeho Etiketu obchodníka je to základní, co můžete pro svou úspěšnou kariéru udělat. Naučí vás totiž zazářit. To je eso v rukávu, které můžete proměnit za větší poptávku po vašich službách a zajistit si okruh věrných zákazníků. Díky nim pak získáte cennou jistotu a nezávislost.