O kom řekl Leoš Mareš, že je „zjevení něčeho tak výjimečného“? Na knihu této autorky se moc těšíme!

Recenze: Tajemná vila na Riviéře

Carla zanedlouho oslaví padesáté narozeniny. Má klidné manželství, vychovala dvojčata, a pak ze dne na den zjistí, že je všechno vzhůru nohama. Ve skříni najde diamantový náhrdelník, který ale nepatří jí. Požádá o rozvod a vydá se do Francie, kde žije sestra její matky. Matky, ke které si nikdy nenašla vztah a která právě zemřela.

Francouzská spisovatelka Jennifer Bohnet je autorkou romantických příběhů pro ženy. Žije na bretaňském venkově a celosvětovou slávu jí přinesly milostné romány odehrávající se na francouzské Riviéře. Kromě knih je zkušenou publicistkou a její články najdete v řadě periodik. Tajemná vila na Riviéře právě vychází v nakladatelství Red a vy se můžete těšit na milý a pohodový dovolenkový příběh plný slunce a lásky. Tenhle příběh vám vykouzlí úsměv na tváři, zažene všechny chmury a vůbec se nebudu divit, když se budete chtít vydat do míst, kde se odehrává.

Hlavní hrdinkou knihy je atraktivní padesátnice Carla. I když působí jako hodná a laskavá dáma, zjistíte, že si nic nenechá líbit a dokáže vystrčit drápky, když je to potřeba. Díky tomu může povzbudit čtenářky, které se stále neodvažují k radikálnímu kroku. Carla si žije spokojeně a netrápí se tím, co by mohlo být. S manželem žije v Anglii a na své dávné sny už zapomněla. Je vzornou dcerou, matkou i manželkou. Její život se obrátí vzhůru nohama ve chvíli, kdy zjistí, že ji manžel opět podvedl. Neztropí scénu, ale koupí letenku do Francie a vyrazí do míst, kde vyrůstala její matka.

Ve Francii, na atraktivním místě u moře, se setkává s tetou, a jak už to bývá, i s několika šarmantními muži. Teta Josette je originální a zábavná postava, která i ve svých sedmdesáti letech dokáže vyvolat rozruch. Je úspěšná fotografka, muži se za ní stále otáčejí, a když se s někým baví, rozhodně si nebere servítky. Obě ženy si k sobě složitě nacházejí cestu a mají to o to těžší, že mezi ně vstoupí několik tajemství z minulosti. V tomhle směru je Tajemná vila na Riviéře komplikovaná a napínavá jako detektivka. Obě ženy se musí vyrovnat se svojí minulostí, zejména Josette.

Příběh je to dojímavý, líbivý a pohodový. A to i navzdory tomu, že obě ženy budou muset učinit několik závažných rozhodnutí. Carla se musí rozhodnout, co od života vlastně chce a jak naloží s budoucností. Josette se snaží napravit křivdy minulosti a konečně dát životu správný směr. Díky oběma hrdinkám zjistíme, že láska a romantika nejsou jen pro naivní dvacítky, ale i pro ženy, které už mají ledacos za sebou. A možná vás pobaví fakt, že ta, která se první dočká svatby, bude teta. Tajemná vila na Riviéře je chytrý a inteligentní příběh o tom, co všechno nám život může dát, když mu dáme šanci. Je to laskavý a dojemný příběh o vztazích, důvěře a sebeobětování. Prostě, ideální čtení na vaši letní dovolenou.